Atsiliepimai
Aprašymas
Knygoje analizuojama negalę turinčių asmenų studijų Lietuvos aukštosiose mokyklose būklė ir plėtotės galimybės socialinio dalyvavimo aspektu. Buvo kelti tokie tyrimo klausimai: kiek neįgalių asmenų studijuoja aukštosiose mokyklose (pagal mokyklas, pagal studijų programas, pagal sutrikimus)? Kokie aukštosios mokyklos ir studijų programos pasirinkimo motyvai? Kokie veiksniai skatina ar trukdo studijuoti aukštojoje mokykloje? Kokios tų asmenų įsidarbinimo perspektyvos?
Knygoje pateikiama užsienio šalių patirtis plėtojant neįgaliųjų socialinį dalyvavimą aukštosiose mokyklose, išsamiai pristatoma atlikto tyrimo metodologija ir tyrimo rezultatai.
Knygoje analizuojama negalę turinčių asmenų studijų Lietuvos aukštosiose mokyklose būklė ir plėtotės galimybės socialinio dalyvavimo aspektu. Buvo kelti tokie tyrimo klausimai: kiek neįgalių asmenų studijuoja aukštosiose mokyklose (pagal mokyklas, pagal studijų programas, pagal sutrikimus)? Kokie aukštosios mokyklos ir studijų programos pasirinkimo motyvai? Kokie veiksniai skatina ar trukdo studijuoti aukštojoje mokykloje? Kokios tų asmenų įsidarbinimo perspektyvos?
Knygoje pateikiama užsienio šalių patirtis plėtojant neįgaliųjų socialinį dalyvavimą aukštosiose mokyklose, išsamiai pristatoma atlikto tyrimo metodologija ir tyrimo rezultatai.
Atsiliepimai